Kelet-Közép-Európa legjobb szolgáltató központjának választották a British Telecomot

A British Telecom hazánkban működő regionális szolgáltató központja rangos nemzetközi elismerésben részesült. Azt követően, hogy a vállalat 2015 októberében elnyerte a legjobb hazai SSC-nek járó kitüntetést, 2016 február 4-én Varsóban a kelet-közép-európai régió legjobb szolgáltató központjának választották.

A ‘Kelet-Közép Európa Legjobb SSC vállalata 2015-ben’ díj* a negyedik CEE Shared Services and Outsourcing Awards gála keretében került átadásra. A prominens rendezvényen több mint 300 közép- és felsővezető képviselte 23 ország 129 vállalatát. Az esemény célja, hogy ebben a formában is elismerjék a kelet-közép-európai SSC szektort, mely jelentős húzóágazat a térségben. A díjazottakat számos szempont figyelembevételével választotta ki a szakmai zsűri.

British Telecom

“2010-ben, amikor kineveztek a BT ROC Kft. ügyvezetőjének, a helyi vezetőkkel közösen azt a célt tűztük ki, hogy Magyarország legjobb szolgáltató központjává váljunk. Kollégáimmal sokat dolgoztunk ezért és nagy büszkeséggel töltött el bennünket, amikor 2015 októberében elnyertük a legjobb hazai SSC-nek járó elismerést. Most különösen nagy öröm számunkra, hogy a Varsóban elnyert díjjal nemzetközi szinten is elismerést kaptunk. Nagyon büszke vagyok a középvezetőinkre, akik évek óta több fronton is kiemelkedően teljesítenek. Aki ebben a szektorban dolgozik, az tudja igazán, mekkora kihívást jelent egyszerre menedzselni a dinamikus növekedést és folyamatosan magas színvonalú szolgáltatást nyújtani az ügyfeleinknek. Az, hogy a kelet-közép-európai térség legjobbjának választottak minket, egy csapatmunka eredménye, és nem csupán a BT, de az egész hazai SSC szektor, valamint az ágazatot támogató szervezetek nemzetközi elismerését is jelenti.” mondta Faragó Andor, a British Telecom ügyvezető igazgatója.

A fejlődés valóban töretlen a 2008-ban Európa Legjobb Befektetésének járó díjjal jutalmazott vállalat életében, amely 2014 májusában ünnepelte 1000. hazai foglalkoztatottját, az év novemberében pedig az Aon Hewitt Legjobb Munkahely Felmérésén induló szolgáltató központok közül a legjobb eredményt érte el. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma 2012-ben és 2014-ben is Családbarát Munkahely díjjal ismerte el a BT-t, majd 2015-ben az európai szolgáltatóközpontjuk nyerte el a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) valamint a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) által odaítélt, Magyarország legjobb szolgáltató központjának járó kiválósági díjat.

A BT hazai szolgáltató központja jelenleg több, mint 1700 főt foglalkoztat budapesti és debreceni irodáiban, és a hazai SSC piacon kiemelkedik rendkívül színes és széles szolgáltatás-portfóliójával, ami mára már több mint 20 funkciót foglal magába. A vállalat rendkívül dinamikus fejlődésének eredményeként, a BT munkatársai Budapestről és Debrecenből egyre több, komplex, magas hozzáadott értéket képviselő szolgáltatást nyújtanak a BT európai leányvállalatai, valamint több mint 3000 multinacionális nagyvállalat és kormányzati ügyfél számára.